Stort tillykke til årets Træner + Leder 2016!

image Årets vindere
Jan Fogde
15. februar 2017 kl. 12:09

Erik og Karen Olesen har i mange år været frivillige hjælpere i klubben, Erik har været træner på mange forskellige hold, alt efter hvor et af deres børn nu spillede, Erik har således både trænet drenge og piger. Han har også i mange år hjulpet ved klubbens forskellige arrangementer og er en fast del af Nytårs stævnet.

Karen har i mange år opfyldt rollen som holdleder på de forskellige hold og har ydet en stor hjælp ved klubbens arrangementer.

Vi håber/ved at klubben forsat vil få en stor hjælp fra dem begge, dog fremover som forældre når vi kalder.
På klubbens vegne skal lyde en stor tak for jeres indsats igennem alle årerne.

Et par ord fra årets vindere:

1000 tak for hæderen. Det var overvældende. Det har altid været en dejlig oplevelse, at være en del af klubben og være sammen med de mange skønne børn/unge og andre engagerede ledere. Foreningslivet er noget specielt, som jeg håber der fortsat vil bakkes op om - det giver en unik måde at være - og arbejde - sammen på.
Mvh. Erik og Karen