Støttebeviser - Find info her

10. september 2016 kl. 13:01
Borup Fodbold introducerer nu støttebeviser til forældre, bedsteforældre, lokale erhvervsdrivende, og andre, der vil støtte op om lokalsporten.

STØTTEBEVISER

Kære alle hold (drenge, piger, mænd, damer, trænere, ledere og forældre)!

Vi sælger støttebeviser for et år ad gangen og det koster 150 kr.
Det er vigtigt at pointere at man ikke melder sig ind i Borup Fodbold, men støtter Borup Fodbold ved at købe et støttebevis.

Man deltager i lodtrækningen om to månedspræmier i hele den periode som beviset gælder.
Derudover deltager man i en årlig lodtrækning om hovedpræmien.

Vinderen offentliggøres på Borup Fodbold`s hjemmeside og vinderen får direkte besked;

Hvordan foregår det?
Alle hold sælger støttebeviser i perioden august- oktober
Prisen for et støttebevis koster 150 kr.
De 100 kr. går til fodboldaktiviteter i Borup Fodbold, mens de sidste 50 kr. ubeskåret går til holdet.

Ved at sælge 20 støttemedlemskaber kan et hold således tjene 1.000 kr. til f.eks. en sportslig eller social aktivitet.

En del trænere har fået støttebeviser ud på holdene til salg, de trænere der ikke har fået, informerer deres hold om konceptet og kan få udleveret støttebeviserne ved klubhuset på følgende dage:

Mandag d.19.september fra kl.17
Torsdag d. 22.september fra kl.17

Ved spørgsmål/tvivl kontakt Aktivitets-sponsorudvalget for yderligere information.
God fornøjelse
På vegne af udvalget: