Nyheder fra bestyrelsen

21. oktober 2016 kl. 12:22
Nyt ang. medlemmer, støttebeviser, containerprojekt og trænere.

Nyheder fra Bestyrelsen

2 medlemmer af bestyrelsen har valgt at stoppe pga. manglede tid.

Næstformand: Mikkel Nyenstad

Menigt medlem: Esben Jørgensen

Da der ikke er valgt nogle suppleanter på generalforsamlingen forsætter den resterende bestyrelse efter at have konstitueret en næstformand som er Michael Mouritsen.

Jeg vil gerne takke de to afgående medlemmer for deres indsats i bestyrelsen.

Webmaster: har i nyheder som i gerne vil have på hjemmesiden eller jeres egen side, så send det til Jan Fogde via webmaster@borupfodbold.dk

Jan Fogde og Michael Mouritsen sidder begge i vores Web og Kommunikations udvalg.

I skrivende stund arbejder bestyrelsen på følgende projekter.

Støttebeviserne som der er godt kan i uddelingen af, hvis alle bliver solgt er det gode udsigter for de enkelte hold og hele klubben som helhed.

Container projektet hvor vi i øjeblikket prøver at finde frivillige til at styre projektet og dernæst skal finde folk som vil hjælpe i den weekend hvor vi gerne skulle få dem på plads og om bygget.

Manglende trænere:

Vi mangler i øjeblikket 3 trænere til vores drenge ungdom, derfor har bestyrelsen også beluttet at se om vi igen kan få ansat en BIA børne indslusnings ansvarlig og en Ungdoms ansvarlig som begge skal have til opgave at rekruttere nye trænere.

Mvh.

Formand Lars Fogde