Forældremøde, torsdag d. 05.10.2017 på Borup Skole

16. oktober 2017 kl. 16:35

Torsdag d. 5.10 havde Borup Fodbolds bestyrelse indkaldt til forældremøde for alle forældre til spillere i klubben. Budskabet var overordnet dette:

BORUP PÅ BANERNE!

Referat af forældremødet d. 05.10 - Klik her

Lad os lave alletiders fodboldklub, med aktiviteter, klubånd og aktive spillere og forældre, der løfter i flok og har det sjovt samtidig!

Hvis du har lyst til at bidrage bare lidt ekstra, når du alligevel i forvejen står på sidelinien og hepper på dine guldklumper, så skriv til bestyrelsen@borupfodbold.dk og hør mere, eller meld dig med det samme til det nye aktivitets-, sponsor-, handyman/woman- eller sociale medier-udvalg  som mange allerede har gjort.

Det vil kræve ganske få timer af dig, men gøre en kæmpe forskel for klubben.  Hyg dig med de andre forældre på holdet, og tag børnene med, de vil elske at hjælpe sammen med deres fodboldkammerater – og klubben vil elske dem for det!

Nu begynder udvalgene så småt at starte op og når de første møder har været holdt i de enkelte udvalg, skal der nok komme mere info ud.

Siden mødet har bestyrelsen besluttet at hver årgang skal have 2 kontaktforældre. Disse kontaktforældre skal være bindeled mellem udvalgene/bestyrelsen.

Bestyrelsen vil i løbet af de næste par måneder deltage på forældremøder på hver årgang/alternativt skrive ud til årgangen og oplyse om hvad en kontaktforældre’s opgave er.

Hvis du allerede nu, ved at du bare må være kontaktforældre for dit barns årgang, så skriv/ring til en af fra bestyrelsen.

I hvert at de oprettede udvalg er der tilknyttet et bestyrelsesmedlem, som her i starten har ansvaret for at udvalget kommer i gang og tager imod evt. spørgsmål, for alle der gerne vil hjælpe til.

* Karina Fogde tilknyttet AKTIVITETSUDVALGET

* Lars Fogde er tilknyttet HANDYMAN/WOMAN-UDVALGET

* Frank Åberg er  tilknyttet SPONSORUDVALGET

* Kevin Jensen er tilknyttet SOCIALE MEDIER-UDVALGET

Hvis du vil læse mere hvad der foregik på mødet så læs vedhæftet referat samt PowerPoint show fra mødet.

Med sportlig hilsen

Bestyrelsen i Borup Fodbold